söndag 11 maj 2008

Sviken mellan fyra ögon.

Jag känner mig som ett stort frågetecken. Vad är det som försiggår? Hela tiden har du talat illa om de som gör sådär och förstår inte hur de tänker. Helt plötsligt är det som om du hela tiden pratat om dig själv i tredje person. Jag är så besviken. Att du inte ens kan stå för det. (som det verkar)
24-timmar efter att du framför mina egna ögon sagt att du aldrig skulle svika mig för Den så står vi där mellan fyra ögon och Du sviker mig rätt upp i ansiktet för just Den personen. Det är dag 5 nu, vi trodde båda att det aldrig skulle hända och har många gånger frågat oss vad som skulle kunna komma emellan Dig och Mig. Nu vet jag vad, och det handlar inte om att jag inte unnar dig den här lyckan, för det gör jag verkligen. Men när Du sviker mig rätt upp i ansiktet då vet jag inte vems annans fel det kan vara förutom Ditt. Du vet att jag förlåter dig, du måste bara inse att det Du gjort var fel, och det hoppas jag verkligen att Du redan gjort. För vi har sagt, att vi aldrig ska skiljas åt.

Inga kommentarer: