tisdag 24 maj 2011

Tvärstopp

När jag är stressad, när jag måste, när allting bara hänger över mig - då slår det stopp. Då får jag ingenting gjort och jag gör precis ingenting. Som nu. Kom hem för flera timmar sen, döö trött, sov lite, visst. Jag hade fortfarande hunnit med det men ändå börjat med allt jag borde för länge sen. Just nu t.ex. sitter jag och läser i min blogg så långt tillbaka som 2008, come on! Men kul är det ju! Känns som att man var så liiiten , att så mycket hänt sen dess, såklart! Saknar mycket och blir alldeles pirrig av att läsa från tiden då jag träffade Christian. Då fanns verkligen INGENTING annat, och INGEN annan heller för den delen.

Nu då? 2 veckor kvar på GIH även om jag kommer få återkomma med vissa praktiska examinationer. Dags att ta ett nytt kliv framåt i livet, lika läskigt som alltid och tårarna har varit många. Förmodligen blir det så att jag flyttar hem till Västerås igen och pluggar vidare med Svenska i Eskilstuna. Blir en dröm om christian får jobb. Blir en mardröm om han inte får det. Då blir egentligen allt värre än vad det är nu. Men på nått sätt måste vi chansa för att nååån gång kunna ha ett gemensamt liv hemma i Västerås där faktiskt Christian också trivs.

Har massor att göra i mitt hobbyföretag så bäst jag sätter igång genast. Har fått min största beställning hittills. Den damp in här förra veckan och jag ska nu sätta fingrarna i den. 12-15 grejer är dt beställt från en och samma person. Återkommer med resultat :D

1 kommentar:

WilleBus sa...

Hej! Svamptyget är köpt på Tygverket på söder. Lycka till. / Jennie, WilleBus