fredag 5 mars 2010

En vers från en snörvlande tjej

Jag får än en gång säga att jag skäms, nästan mer än min syster som ALDRIG uppdaterar. Jag måste skärpa mig. Ni missar ju allt det roliga, får bara höra när jag beskyller min dåliga uppdatering. Skärpning!

Det har varit ett väldigt bra år hittills men också tufft. Jag har opererat mig, något som tog hårt på mig både före, under och efter. Men nu är jag nog världens lyckligaste tjej som är återställd och helt frisk från gallstensanfall. Jag hade mardrömstankar om en operation som inte skulle lyckas, som skulle ge mig återkommande fall resten av livet, men så vart det inte om jag är lyckans för det! Skolan den rullar på alldeles för snabbt och det är obligatoriska lektioner 4-5 dagar i veckan, rätt tufft att jobba 2 helger i månaden då kanske ni förstår. Det har varit mycket mycket mycket samtidigt som jag själv försökt komma i fas och kanske bli ännu tajtare med min Christian. Har varit så mycket annat samtidigt som man vill så mycket tillsammans så för 2 veckor sen åkte vi en liten kort weekend till Göteborg. Överraskade Christian på måndagen och Onsdag-torsdag åkte vi dit. Tågade fram och tillbaks och bodde på Grand Hotel Opera mitt i stan. Vi shoppade en heldel, umgicks, åt en fantastisk oxfilé på kvällen, dagen efter en tur på Universeum och titta på alla djuren och även lite mera shopping efter det. Bara strosa runt, ha de gott, äta & fika, prata & umgås, ahh det var underbart och vi båda åkte hem med ett leende på läpparna och alldeles för många kassar i händerna.


Inga kommentarer: