måndag 26 april 2010

Till mig :)

Kom hem från en helg fullspäckad av förbundsmöte och en hel del diskussioner.
Möttes av en underbart söt Christian i finfin ny vårjacka. Gladare än någonsin, vi gick hand i hand hem till vårt lilla krypin.

Möttes av en vårpresent, till mig!! Uberlycklig öppnade jag kassen från scorette.. vad har han nu hittat på? I låg ett par superfräscha vita lacoste skor till lilla mig. Varför då undrade jag, har jag vart så snäll?! Egentligen är det jag som borde köpa nått.. men han hann före på en planerad överraskning så jag hittar nog på en ny en annan gång. Han är riktigt omtänksam och generös den där Christian.


Vi tar mer om helgens bravander lite senare. Nu ska jag inhandla svindyr allergimedicin och svänga förbi blomsteraffären med mina checkar :)

Inga kommentarer: