tisdag 27 juli 2010

Och jobbandet bara fortsätter, så visst har man jobbar igenom 6 av 7 möjliga dagar, ääääntligen söndag kväll. Men när jag vaknar väntar ju 6 jobbdagar igen?! It never ends, eller jooo, om drygt 3 veckor, då sticker mami och jag till fjärran land och bara solar och badar, uuuunderbart!!

Jag saknar min lilla christian där hemma, vi är ifrån varann en heldel nu när vi jobbar 13 mil åt varsitt håll. Men i morrn kommer han äntligen hit, sen vill jag inte tänka hur långt tid det tar innan vi ses igen, i BÄSTA FALL, en vecka... i bästa fall liksom, annars blire typ 10 dar, wääääääh!!! ;(

Om en timme ska jag över till grannen och käka lite hallonpaj samt busA med lilla William :) Sen väntas det jobb 16-21.30, härlig tid :D

I morrn ledig som sagt och sen kör jobbet igång på nytt, på fre åker mami och papi bort, ska bli rätt skönt att få lite lugn och ro här, hihi!

Mamma och jag var förresten på tunapark och småhandla lite igår, det var jätte mysigt. Mamma väääägra att jag skulle bjuda på lunch så än en gång för jag tacka henne för maten! <3

Har jättefina bilder på kameran men papi har typ käkat upp sladden, dumma! ska fråga vart han gömt den så fort han e hemma igen!

Inga kommentarer: