fredag 14 januari 2011

Ännu en termin klar

På måndag börjar 4de terminen, gaaah och woow! Tiden går otroligt fort, jag har jobbat på som sjutton och ligger rätt så bra i fas. Har gymnastikexam. som jag ska se till att hinna med till sommarn bara då min tid på GIH är slut :( Då går utbildningen vidare och jag ska hitta på nått HELT annat. Skumt!

Idag är jag ledig. Har haft en hektisk vecka så det är jätteskönt. Sov väääldans länge, sen har jag knåpat på en tröjmodell till Heartbeat Design. Är så sugen på att sy överdelar men känner att min maskin inte riiiiktigt räcker till. Men som sagt har jag knepat och knåpat hela dan och fick ett inte helt fel resultat. Mönstret behöver dock en heldel justeringar. Nu ligger självförtroendet på lite lågvarv så jag tror jag ska ta mig ett första klipp i de nya tygerna till ett par muddbyxor :)

Det blir en lugn helg här i Hallsberg med uppladdning och en del syande. Längtar dock hem till mina älskade syskon hemma i Västerås <3

Inga kommentarer: