fredag 14 januari 2011

Ûberlycklig

ÄNTLIGEN kan jag lägga upp SNYGGA bilder på Heartbeat Designs hemsida, tjoooho! Vet inte hur många timmar jag lagt ner på att lösa det här "problemet" men nu så äntligen fick jag hjälp av en kompis som har koll på det här med foton o graaajer. När jag väl fått in pogrammet på datorn så vart det en hel del "youtubande" för att fatta hur man skulle göra. Tog mig typ 2,5-3 timmar att få nerladdat programmet samt fixa till första bilden. Här får ni se resultatet:


det vart kanonbra och det är så kul att det hann bli klart flera veckor innan jag, mina kläder och min blogg ska vara med i VLT. Antar att det rasslar på med en heldel besökare då och då vill man ju att det ska se proffsigt ut!

I morrn blir det upp och sy igen. Vi ska nämligen till christians syssling som fått barn för några månader sen och självklart ska den lilla "trollungen" få en liten present från Heartbeat Design. Älskar detta lila molntyg från JNY Design så det blir nog ett par såna till henne :) Sen är det dags att fylla på med alster till Å-kanten. Förmodligen kommer pappa på Söndag och byter bil med oss så då skulle jag vilja skicka med några plagg med honom!

Inga kommentarer: