fredag 18 juni 2010

TräningNyttaochNöje


en slö men effektiv dag igår. Vakna före tio, käkade frukost i lugn och ro och kikade lite på datorn. Sen gick jag på en långpromenad i 1 timme, fan va långt man hinner gå här i Hallsberg alltså :P När jag kom tillbaks vart det ett par timmar i solen på balkongen. Efter det städa jag lite på skrivbordet och i bokhyllan men vart långt ifrån klar så det projektet ligger kvar även idag. Sen gick jag till station och tog bussen till Maxi i Kumla, köpte lite groggvirke, groggsnacks och lite frukt till lördag. Christians kompis och flickvän kommer hit på en drink innan vi ska på deras personalfest. När jag kom tillbaks packade jag upp grejerna, bytte om och stack iväg till gymmet för ett pass i 50 min innan jag mötte christian och traskade hem. Snacka om träningsvärk idag, haha!! Men funderar nog ändå på att sticka dit en sväng idag med. Och så stod ju städning på schemat också...på med spotify bah!!!
Blir nog en lugn kväll med lite god mat, christian ska nämligen stämpla in 07.30 på jobbet i morrn, puh, stackarn!!

Inga kommentarer: