söndag 6 juni 2010

back in hometown!

Och så äntligen var det efterlängtade, sommarlovet här! Känns minst sagt underbart, kan nog inte fatta det. Ett års studier är över och om man tänker på allt elände jag gått igenom under mitt skolår så är det fan årets prestation att jag avslutar med flaggan i topp!
Åkte direkt hem till västerås efter kolan i fredags och hade ett par mysiga timmar med jenny på spicy samt träffa lite släkt ute i irsta då mammas kusin fyllde år. I går var mamma och jag ute på blomturné, hon får aldrig nog!! och så snickra vi såklart på hennes lusthuset som alldeles alldeles snart är klart! framåt eftermiddagen vart det cornetto med alex, sen skjutsa vi hem pappa som vart i sthlm och efter det hem till kicki för en helkväll som sluta inpå nästa dag.
Inte gjort många knop i dag med snart kommer syster, brun och fin, nyss hemkommen från Kroatien!! galet! får se om hon växt nått, jag ska ju nämligen bli moster i november, väääärlds lycklig både för hennes och min del :D

Inga kommentarer: