söndag 6 april 2008

Keep up the good work

En hel halv laxfilé fick jag i mig till kombinerad lunchmiddag idag. Lite glad blir man. För jag menar, frukosten bestog av en HEL macka OCH lite kräm, I like it!Dock går det en rysning genom min kropp så fort jag ser glass på TV eller så. Så illa som bigpack 3-smaker smakade i typ onsdags-torsdags har någonting någonsin smakat, det var för jäääävla äckligt! Om den här sjukveckan har förstört min förkärlek till glass-då vet jag inte vad.
Högskoleprovet för en sjukling som jag var väl ingen höjdare. Det har satt sina spår idag vill jag lova. I allafall så försökte jag verkligen hålla skenet uppe hela dan men i det sista blocket nicka huvudet till många gånger. Provet gick väl tyvärr ungefär som förra gången men man ska aldrig säga aldrig för då hade jag skrivit av "ta-hem-pappret" fel. Sista anmälan högskolan 15 april så det vill till att skriva i de där papperna med alla städer i rätt ordning så får vi nog faktiskt se vart hösten tar vägen.
En svart bror klev genom dörren igår. Thailand two weeks - jag hade inte bangat! Den där bruna färgen han jobbat på satt som gjutet och sitter nog enda fram till sommaren. Jag lyssnade med beundran om allt han vart med om medan jag legat på alla fyra i mitt rum mitt i natten och spytt - livet är bra orättvist!
En ny vecka är på gång som tyvärr också den kommer starta med sjukdom. Det har tagit sig hårt. Skolarbetet växer för var dag man är hemma men vad fan ska man göra? Jag orkar knappt ta mig upp/ner för trappen :(
Jag är nog snart back on track - be so sure!

Inga kommentarer: