tisdag 22 april 2008

Twentyfourseven

Nu har det varit en sån där jektisk tid, IGEN! Drog till Luleå tidigt i fredags morse för att åka på Svenska Skolidrottsförbundets årsmöte. Träffa många nya sjukt härliga människor och även några gamla vänner typ Rasmus från premiumlägret. Sjuuuukt kul att ses igen efter sisådär 4 år. Tiden går fort och han ser numera ut som Björn Gustafsson, haha! Fler ledare som Linda & Hoel va också där. Sen va vi en stark ungdomsliga som festa på Cleo i Luleå första kvällen, topp 3 kväll. Dock sluta kvällen på akutmottagningen eftersom Linda härifrån, fick sin hand mosad i taxidörren av en annan tjej. Jävla i mig, smääärta! I allafall så blev jag invald i Svenska Skolidrottsförbundets styrelse vilket känns vääälidigt kul - givande - utvecklande och intressant. Det här ska blir riktigt bra, det är ja säker på! "Rasmus! säger:
fiiiiiiint! du är en bra människa bea :) " Jag tar åt mig varenda ord, suck it in! Givande människor heeela helgen. Vi ses igen, det är en sak som är säker.

Är igång med spinningen igen efter min långa sjukperiod som följdes av en seegstartad träning men nuså. I morrn ska jag träffa spinningledare Åsa och förmodligen hålla ett pass kring 19. Ska bli kul :) Fick även en uppringning från ett jobb jag sökt, kanske de som ger mig mest, och det blir intervju redan i morrn, spännande. Det känns som bara allting löser sig just nu :)
Några tunga skolarbeten kvar, vill bara att allt allt allt ska vara över! "Viiiiiiiii har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar... " kom igen, ge mig nu!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Awiiie, snart äre över! :D Puss på det! :*

Jenny Ström sa...

jag saknar dig med bääbban <3