torsdag 21 augusti 2008

Because you´re worth it

Ni vet dom där dagarna då man bara vill såsa runt där hemma i myskläderna och ligga i sängen mest hela dan och bara göra ingenting. Oftast avbryts det av samvetet. Det finns massa måsten, solen skiner så man borde vara ute osv. osv. Men idag, då har regnet öst ner mest hela dagen och åskan har kommit och gått. Jag har värvat min städ och tvättning med några slumriga stunder i sängen och pannkakskalas framför tv:n :) Helt klart var jag värd denna regninga dag. De nyinköpta IKEA lådorna är vikta och ska fyllas med grejer, lika bra man gör det fint INNAN man åker så man har nått fräsch att komma hem till efter resorna.
  • I morrn värms det upp med Sthlm - möte och scandic hotell.
  • Lördag och Söndag bjuds det på sommarstaden Göteborg som jag hoppas hoppas bjuder på sol.
  • Söndagkväll kommer jag hem till mitt förmodligen superfräscha rum och samlar mina krafter
  • Söndagnatt åker pappa och jag hemifrån 03.00 för att hämta upp vännerna och vidare till arlanda
Undra om jag ska ta mig utanför huset idag? hm..orka! Har ringt och messat Jossan, vi skulle nämligen ses innan resan. Men va tusan hon svarar ju inte. Well well får väl teletracka om en stund igen.

Inga kommentarer: