lördag 9 augusti 2008

Kanske inte så tokigt

Ghaaad, längtar ju sååå mycket efter semester. Bara 4 dagar kvar.
14-17 aug. Elit lägret
22-23 aug. Sthlm BG-möte
23-24 aug. Direkttåg sthlm-göteborg, arbetshelg + roligheter med VSIF
25-1 sept. Cypern :)
Och sen italien då.
Kanske är jag redo att börja jobba igen efter det. Funderade på en grej idag på jobbet. Man har ju som sagt en del stammisar som gör arbetsdagen lite roligare. Så idag nämndes väl att jag hade 4 dagar kvar och om vi skulle ses nå mer innan jag sluta?! En sa att jag MÅSTE prata med Susanne om att fortsätta i höst. Det är alldeles för många som har suttit här för länge och du bara får inte sluta. Om du inte tänker prata med henne så kommer jag att knacka på hos henne och fråga om du får fortsätta. Det va ju gulligt att nån vill ha kvar mig :) Så lilla "Bellman" ( jag kallar honom det för att han alltid köper Bellman gold cigariller av mig) Man blir bara såå glad när man ser honom och han verkar bli lika glad. Jag kan nog inte släppa det där stället helt.
Under ledigheten ska jag iallafall bara må bra och göra saker jag vill. Mycket resa, komma i gång med träning igen. Ska bli skönt fakitskt. Och förhoppningsvis hitta mig en dag som passar varje vecka under hösten då jag kan köra mitt spinningpass.

Inga kommentarer: