måndag 11 augusti 2008

Mer onytta än nytta

Väktare, dom är fan som dom är. JÄÄÄVLIGT speciella.Jag tycker alltid att dom ska hålla på liksom. Typ söka fel, bara för att deras jobb är så jävla tråkigt. I allafall igår så vare nå smågrabbar utanför butiken, typ 15-16år. Så plinga dom på "post-klockan" så det lät i butiken och det tyckte dom va askul. I allafall så prata AC med dom och sa att ingen skulle öppna endå så... Ingen mer busringning blev det men vakten kom och fråga om han skulle säga till grabbarna. Nej sa vi, inte förän dom stör igen. Ahh men då går vaktFAN ut ur butiken och hittar grabbarna sittandes på kundvagnarna. Sliter ner en av grabbarna som vägrar hoppa ner. Sen börja dom väl tjaffsa med varandra allihoppa om jag vet inte vad. Sluta med att vakten drar batongen på en av killarna så armen gick av. 5 väktare kom till platsen och sen också polisen. Han fick höra rätt många vill jag lova. Jävla vaktfan som bara flina när jag sa "ajabaja, sådär gör man inte!" Sabotören själv, fan försvinn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sötnos! Jag är så himla upptagen hela tiden, men vad sägs om att ses på torsdag(imorgon) på dagen - jag har frågat kicki också. Och en heldag bara du och jag på måndag eller tisdag? Nästa vecka kan jag hela tiden! Hojta till :) SAKNAR!

Anonym sa...

då bokar vi nästa vecka då! nej,jag var tyvärr redan uppbokad den här kvällen- kom hem nyss... hoppas ni hade det trevligt, det är jag säker på att ni hade! :)