fredag 26 september 2008

De Nada

Egentligen var det ingenting.
Har precis haffsat i ordning mig för att åka iväg en sväng.
Ska ta en kik på Hälla... kommer inte ihåg ens vad jag skulle göra där,haha! Får hoppas jag kommer på det innan jag åker därifrån. ahh.. joo! Plus groggvirke..coola drinkar ikväll :D Sen ska jag ner och fixa tågbiljett åt mamma på stan. Ett litet träningspass och kanske en solning på Nautilus. För i kväll då JÄVLAR är det fest, awiiiie! Vi startar upp hos Alex syster och pimplar lite coola grejer :) Alex gårdagens ängel hjälpte mig att hitta en rätt cool outfit!
Telefonmöte i går med Svenska Skolidrottsförbundet. Rätt kul när 10 pers pratar i mun på varann och att man öppnar varje mening med; Beatrice här;-...blabla..HIHI!
Annar var jag på stan med syrran igår..shoppa lite.. förbi farmor en sväng som fyllde 70 år! Grattis :D Det var ju henne vi firade på kryssningen som va i helgen som för övrigt va riktigt rolig och hon fick sig nog ett minne för livet. Igår på kalaset sa hon att hon fått oväntade skrattanfall under veckan för att hon tänkte tillbaka på kryssningen... sööööt!
Ahh som sagt... De nada! haha!
eller joooooo... TYP 2 DAAAAAAAAAAAR KVAR! ZLATAN HERE I COME! Ska växla pengar på stan ju också..får jag INTE glömma :P

Inga kommentarer: