måndag 15 september 2008

Fascinerande

Dessa säljare som står i Gallerior och utanför mataffärer som man svär och spottar över är ju ändå rätt fascinerande. Jag och Alex va på stan i fredags och stötte på en AS dryg försäljare men bestämde oss för att på skoj lyssna på vad hon skulle lura på oss, men då mycket bestämde av att driva med henne. Nej men 10 minuter senare stog vi båda frälsta i deras företag och tyckte att abonnemanget lät helt fantastiskt, för att inte tala om får förälskelse till varsin telefon. (typ) Men vi hitta hennes svaga punkt då hon gett oss värsta erbjudandet men vi fick ABSOLUT INTE gå iväg en sväng för att fundera. Skriv på NU NU NU! Fitta skrek jag i hela gallerian. Dock inte åt henne utan att tanken slog mig om att pappa stog och vänta på en parkering, vi hade helt glömt bort tiden. Så var det slut på den historien och ingen provision till henne. Fy!
Idag börja en ny historia då jag bara skulle "kika in" på 3s affär för att se om de hade ett visningsexemplar på den telefonen jag förälskat mig i. Självklart hade dem det och börja deala med mig. För att göra historien kort så gick jag därifrån med TVÅ telefoner. Men jag kommer ju faktiskt tjäna på det enligt dem?!

1 kommentar:

Anonym sa...

men va?