söndag 21 september 2008

*Glunk host harkel*

Mamma, pappa och Jag i soffan en vanlig fredagskväll.
Kikar på sing-a-long som i varje pause presenteras med en "3" reklam. Självklart är ju min med där och snacket går igång.
Pappa; Det vore väl det optimala om du var med där och presentera deras nya "tjejmobiler" (ironi i rösten)
Jag: HAHA.. mm du det vore nått
Mamma: Och du sa att jag skulle ha telenor så att vi kunde ringa varann gratis. Jag vill väl också ha den där!
Jag; Men mamma så var det INTE! Du kom hem med din telefon och DÅ sa jag det.
Mamma: Men jag vill i allafall också ha en sån. När går mitt abonnemang ut?
Jag: Jag har inte kollat det. Men den är ändå slut i hela Sverige.
Mamma: Då ska jag köpa en ÄNNU bättre mobil än din. En som knäcker din.. typ en sån där pekmobil!! (lite små mallig sådär)
Till saken hör väl att jag inte riktigt berättat att jag har två telefoner.. Så jag tänkte ju.. ja jo ta min PEKMOBIL som ligger på mitt rum alldeles oanvänd..woops!
SHE WOULD KILL ME, I SWEAR!
Usch klockan är mycket, sticker på kryssning i morrn.

Inga kommentarer: