söndag 31 januari 2010

Nystarten som 21 åring

Jaha då har man blivit ytterligare ett år äldre. Inte alls lika spännande och förväntansfullt som tidigare år. Det har väl sin mening det med och visst har intresset för sin födelsedag sviktat med åren. Men när väl kakorna dukades fram och gästerna plingade på dörrn så var det bra mysigt. Fick en himlans massa paket, vissa saker som jag på pricken önskat mig, andra inte men ändå vart dom toppen. Jag fick mina älskade bruna tallrikar, faktiskt 12 av varje så nu får man bjuda på brakmiddag ;P Och värsta jävla locktängerna av jenny & mamma, den ena invigs nog idag, hmm! Världens finaste halsband fick jag av christian också :) Åhh vad jag älskar det! Och den där älskade väskan jag önskat mig, och kjolen,.... och pengar..o blommor, o ett till halsband, o presentkort o ... ja ni hör ju! Generös omgivning minst sagt!!!
Sen dess har jag ju fortfarande haft min sjukskrivning över mig så jag har bara varit aktiv från sidan under min tid på GIH vilket är skit tråkigt. Men i morrn äntligen ska jag börja vara smått aktiv, tjohoo!
Idag är också första dagen utan förband på ALLA snitt från operationen, nått att fira bara det,hahah!
Nu r jag förresten hemma i Västerås och jobbar. Fre-lör-sön. Kommer vara helt slut på onsdag som är min första lediga dag på 9-10 dagar, hej o hå! Då ska jag ha mysdag med christian, träna lite lätt, simma och sola.MYS!!!

Inga kommentarer: