tisdag 12 januari 2010

Uppladdning

Idag är sista dagen på mina oplanerade vilodagar, hihi. Vart en liten time out på fyra dagar lör-tis innan slutköret på pedagogiken och nystarten med GIH. Idag tog jag mig vääärldens sovmorgon när jag ryktes upp ur min sömn av ett sms från Christian i stil med - Hej sötis-Bea, det är dags att gå upp nu! Så det var bara upp och hoppa även om jag fortsatte slöa med en stor tallrik fil framför Sjunde himlen, haha! Efter lite drygt en timme bar det i väg till gymmet för löpning och solning. Kände att jag behövde vila från styrketräningen då jag redan kört det rejält två dar i rad. I morrn kör vi nog styrka igen, måste hinnas med då jag går till pensionärsstadiet och får promenera efter operationen. Surt när man kommit igång igen, wasted! Klämde 5x40kg på bänken igår igen, det var kul! Efter mitt gym&solpass så mötte jag upp Christian för några pussar innan hans lunch var slut. Sen bar det hem för dusch, slutfinish på min kompleteringsuppgift, kakbak till sista seminariet med knytkalas och sen plocka och greja lite här hemma. I morrn bär det ju hem till Västerås igen för en lååång lååång tiiid! Kommer förmodligen hem efter idrottsgalan på tisdag som jag hoppas hoppppas att jag kan gå på :) Annars dööör jag! Beställde faktiskt tandblekning idag och ska försöka hinna med att sola i morrn igen, hihi! Måste ju va så fin som möjligt även om jag är sleeten som en räv efter operationen. Näh.. nu ska jag mysa till det lite mer här hemma innan Christian har stängt Ica och kommer hem. Ska grädda varsin baugette och värma på lite oboy! Tisdagsmyyys!

Inga kommentarer: