måndag 17 maj 2010

suttunde maj

Har inte satt min fot utanför dörrn än, inte broh! I morrn sätter orienteringen igång i skolan, idag är vilodag, i går var en dag för lugn och kärlek, dagen innan det för jobb & grillkväll med en hel familj, och dagen dess för innan var en dag för vänner, bara mina underbara vänner <3 Har haft många bra dagar med andra ord, men nu sätter allvaret igång igen., Bara 3 veckor kvar, men en jävla massa att göra :O
En ny kurs ska avklaras (+ett arbete), 2 frågor på omtenta, examin. i boll, 2 kompleteringar, examin. i orientering. Herre min guuuud!
Till helgen blir det jobb, IGEN! men det är typ 6 veckor kvar tills jag åker mot varmare breddgrader så det får det vara värt :)

I kväll blir det träning.. var 2 veckor sen nu :( Dock har pollenen (?) gått till attack mot mig igen så det kliar konstaaaaaaant!



Inga kommentarer: