söndag 9 maj 2010

time´s ticking

Sitter och skriver för fullt på mitt PM. Vet inte om det blir bra egentligen.. så svårt .För nu ska vi skriva på ett sätt som vi inte brukar skriva.. men man är ju van. Och nu skriver jag bara på, och tänkte peta in referenser efteråt, hjälp, jag hoppas att det går! Är på sidan fem nu.. det ska vara mellan 5-7 sidor.. så jag tänkte hitta på ett ämne till efter att jag avslutat detta, och skriva om det, så får vi se sen.

Har jobbat idag och skulle egentligen ta bilen hem till Hallsberg eftersom mamma och pappa är utomlands. Skjutsade dom igår morse. Men arbetet ska va klart i morrn kl 16 och jag har lektion till 15 så jag insåg att jag inte hade tid att åka 13 mil bil idag utan får åka direkt till skolan i morrn. För jag skulle ju bara vilja gosa med min christian och glo på teve o sånt, och det har jag ju VERKLIGEN inte tid med.

Nu får min pause va lov o va slut. Hejdååå!

Inga kommentarer: