måndag 31 maj 2010

Sista veckan, sista spurten

Nu är det äntligen sista veckan på det här studieåret. Äntligen säger jag som varit trött i över 1 månad. Boll examinationen är gjord, tentan är lämnad, kompleteringarna är påväg in och arbetet sitter jag och skriver på nu. Tärnvägarna skulle spela beachvolley nu, tyvärr är jag ju inte klar så jag jag blir kvar hemma framför tangenterna.
Är lite trött på min maximala otur vad det gäller extratider på maxi. Orkar inte dra hela storyn men jag missförstod ett sms, alt. att dom är nååågot otydliga så jag missa alla extra tider som släpptes fram till midsommar vilket betyder att jag inte jobbar mycket alls fram till jag går på semester, jaja, får väl se till att jaga mer tider till efter semestern. Christian och jag kollar resor för fullt, vet inte riktigt vart vi vill åka, bara det är varmt så! Och sista veckan innan skolan börjar så åker mami och jag på semester, woooho!

Annars då? Har vart tuffa veckor i skolan, mycket jobb och mycket allergi. I helgen som var så var jag ääääntligen ledig så jag och christian tog det baaara lugnt. Shoppingrunga i Örebro och en lunch i skolskenet på torget, inte fel. Blir jobbigt att flytta ifrån min gulleprins över sommarn men vi sitter väl på det där jädra SJ tåget till varann så ofta det bara går.

I better get started again!

Inga kommentarer: