torsdag 2 september 2010

Jag tror min värld kraschar

En dag, när jag mår bättre, då ska jag berätta om en underbar Turkietresa.

För just nu, just nu är allt bara skit. Är något bättre idag och håller på att packa upp min perfekt packade vandringsryggsäck. Allt var packat i minsta detalj, allt var med, packat i plastpåsar, i system, i remmar. Men mitt i natten, 5 timmar innan jag skulle åka braka helvetet löst, inte sen biskopsgatan, BISKOPSGATAN, när jag hade vinterkräkssjukan har jag mått så dåligt (bortse från mitt Gall-år.) Att rasa bara samman och plötsligt vart både jag och väskan hemma. Jag grät säkert en timme den natten, över ett tufft beslut av att vara hemma. Vilken jävla start på terminen. HELVETE. Idag är det torsdag, skulle åkt 04.30 i tisdags morse, magen är fortfarande inte bra, men jag behövde inte gå på toa på hela denna natt, hurra. Nu väntar jag på provsvar, ska ringa och beställa telefon tiden vid 7 i morrn bitti. Hade nog hoppats på mer stöttning. Ingen verkar riktigt förstå.
Ska packa upp det sista, det svider hårt inuti mig.

Så måste jag ta tag i jobbet, fråga va fan som hände. Orkar inte just nu.

Vi har köpt byrå. matta och bil förresten. Det gillar vi!!

Inga kommentarer: