torsdag 30 september 2010

Träningskolaträning

Det är mycket träning på schemat just nu, vilket säkerligen behövs efter en slö sommar. Dock har benhinnorna börjat ge med sig så det blir lugna fre-lör nu :/
I skolan har vi börjat med dans vilket är sköj även om det inte ALLS är min melodi egentligen men men. Och framöver har vi en eximation i "rörelseverk" vilket är ungefär som utklädnandsshowen i Västerås, woooawch va mycket tid det kommer behövas till det. 10 minuter långt uppträdande på 5 pers också, herregud!

Idag har jag i allafall haft simlektion samt övat med några kompisar efter lektion så 2 timmar i vattnet med träning vart det. Och i eftermiddag har vi haft friidott i ca 1.30 h och nu ska jag snart iväg till gymmet för att träffa chrille, hej o hå! Men efter det ska vi minsann sola :)

Skönt att träna en del nu när man känner att man är sååådär fit alltså.

Igår hitta jag i allafall min UUUUNDERBARA vinterjacka som jag bara älskar. Visar bild en annan dag men kan avslöja att färgen är marinblå och den kommer från carlings :)

Inga kommentarer: