torsdag 16 september 2010

nytändning

Bloggandet ligger väl inte som prio ett just nu. Men jag vet ju att det finns en del där hemma och på andra ställen som vill hålla sig uppdaterade om hur livet mitt lever.
Jag måste erkänna att skolan är rätt lugn just nu så har haft två rätt så lugna veckor ändå :) I helgen var vi dock borta fre kväll-sön kväll så lite trött var man allt måndag morgon. Vi var nämligen i STHLM, chrille & pappa sprang halvmaran, vi käka ute, bodde på Scandic, shoppa lite och hade det allmänt mysigt. På söndagen åkte vi tillbaks till Västerås där det väntade 8årskalas för Ruth. Shiiiet hon har blivit så stor!!
Annars då? Jo jag tänkte försöka komma igång med träningen, blir ju en del aktiviteter i skolan men skulle behövas mer. Vi läser idrottsfysiologi just nu som är svårt men ändå späänande. Tenta om några veckor på det, puh!

Sen har jag ett litet "projekt" igångdraget men det är än så länge hemligt. Varken syster eller bästa vänner vet något och så får det förbli i nån vecka till. Den som tjatar minst får först veta ;) Om det nu blir något att berätta, ... nu ska jag inte svamla bort mig här, hihi!

1 kommentar:

Helena sa...

Hej! 80 kr tar jag för armbandet! Billigt! :D /Helena