onsdag 8 september 2010

Önskar jag vore flickan med guldbyxorna



Shiet nu rasslar pengarna iväg.
Tur man jobbat typ dygnet runt i 5 veckors tid. Var helt klart värt slitet. Nu börjar vi äntligen få lite ordentlig ordning här hemma och har uppdaterat och inrett lite nytt.
Pappa och jag köpte en bil när vi skulle åka hem mot Hallsberg efter mina 5 veckor i Västerås. Det blev en audi 80, 92a, silverfärgad. Vi är riktigt nöjda med köpet, än så länge, peppa peppa.
Så köpte vi även en mörklila matta till vardagsrummet, en EK malmbyrå från IKEA och några dagar senare slog vi till på en liten plattv till sovrummet, hihi!
Så nu är det ännu mer myspys här på Allégatan :)


Idag är vi äääääntligen lediga, både jag och chrille. Vi har slöat hela dan, jag har läst lite litteratur och chris har städat & tvättat. I kväll ska vi hälsa på lilla Herman som blivit två månader. I morrn är det första seminariumet för denna delkurs som handlar om hjärtat, blodtryck, värden, tryckvågor, hemoglobinhalt o allt vad det är. Spännande. Sen är det helg för min del, ska bli underbart. På fredag åker vi till Västerås, träffa syster & henke på kvällen och lör-sön åker vi till STHLM då pappa och chrille ska springa halv maran och sen ska vi bo på scandic :)

Inga kommentarer: