tisdag 3 mars 2009

3 of 4 from the family Ellström.

Första mötet med familjen Ellström var spännande. Denna gång tjejrepresentationen av familjen Ellström. Tur vi delar upp familjen i 3 delar när jag ska träffa dom första gången, hehe. Nej, helt ärligt så var det inte så farligt och jag var knappt nervös. Kära Jenny skrämde upp mig och sa att hon var nervös en hel helg innan hon skulle träffa Andrés föräldrar. Shiiiet tänkte jag men höll mig lugn alla dagar innan och faktiskt hela dagen då vi skulle åka dit. På tåget dit kom heller ingen nervositet krypandes, konstigt! Jag hoppas att jag lyckades göra ett bra intryck i allafall. Det var nog självaste mamman i hushållet som undrade om jag någonsin skulle våga mig tillbaka. Jag tyckte i allafall att det var riktigt trevligt och både mami och lillsyrran var riktigt roliga. Bjöd på många fina singstar-låtar kring 01-tiden, hihi!
Nästa lördag ska vi beta av Christians pappa som bor i Skövde också, hjälp! ;P

Inga kommentarer: