fredag 13 mars 2009

Snörvel

Sitter än en gång framför en dumburk och tycker mest synd om mig själv. Natten var riktigt jobbig med sen läggtid som blev ännu senare - typ 4.30-5.00. Andningen fungerade inte alls bra och jag kunde helt enkelt inte slappna av och somna in då. För rädd för att någonting skulle hända om jag somna. Om 2 timmar slutar Christian, då ska jag möta upp honom utanför Ica sen ska vi åka till hans bror i Örebro med en fin förlovningspresent som vi köpt, hihi! Ska svänga förbi apoteket också och köpa lite hostmedicin och bedövande halstabletter, usch! Men jag hinner väl inte dit innan dom stänger, som vanligt, jävla bondhåla. Ska leta tider här på internet.. "apoteket hallsberg" HAHA! Pappa förvånas över hur jag överlever 3-4 dar i en håla och skrattade högt när jag sökt ett vikariat på 2 månader här, hehe! Men nu har jag ju mitt MAXI så jag blir kvar hemma :)

Inga kommentarer: