fredag 27 mars 2009

Jag hade knäppt dig i skallen om du bara vore där

Det är bara ord, det kommer aldrig bli handlingar jag vet. Men jag är så förbannad, att jag i allfall sa så. "Tur för honom att han inte är här" JÄVLA 3 rent ut sagt!!!! I lördags sluta min mobil skicka iväg sms. Mms funka hur bra som helst men sms-funktionen avstanna. I allafall var jag på hälla och bad om hjälp, han hänvisa till butiken på stan, så idag var jag där och berättade mitt problem. Han förklarade att en mjukvaru uppdatering var nödvändig och försäkra mig om att endast inställningar som vilken ringsignal osv. jag har KAN försvinna. 40 minuter senare återvänder jag och den killen har gått hem och butikschefen är där. När han ger mig telefonen säger jag - nu hoppas jag att alla mina SMS finns kvar... "nej nej" svarar han. Jag utbrister VAAAAAAAA? MEN VAFAN JAG FRÅGADE JU DET INNAN JAG LÄMNA IN DEN!!!! Han visste inte vad som gått fel och varför nån jävla andré hade sagt att det skulle finnas kvar. Han bad KNAPPT om ursäkt och börja snacka i sin telefon innan vi hade avslutat vårt samtal. Fy skäms TRE!!!!!!
Man kan tycka att det bara är sms... men en del betydde någonting, faktiskt en hel del. Jag hade nog skrivit ner dom på ett papper eller i datorn om jag visste att det skulle raderas. Nu finns det INGET sätt att få tillbaka dem :( FITTOR!

Inga kommentarer: