onsdag 4 mars 2009

lillördag

Chriss cross var här över dagen idag. Kom med tåget redan strax före 10 sen bar det hem hit för en mysdag. Framåt eftermiddagen dags för ELIT möte med gamla gänget och några nya från Sörmland. Hade vårt möte/kick-in på Spicy hot, typ fortfarande mätt, haha! Sen fiska jag upp Christian som vart och tränat på Nautilus under hela mitt möte då jag smocka i mig mat. Jag antar att jag får ta itu med min träningsångest 2 gånger om i morrn :P Det är förresten rekryteringsmässan med värdelösa jobb i morrn, men jag tror jag ger det ett försök trots allt, yawn! :O
Näej usch och fy, klockan närmar sig 00 så jag borde dyka ner i sängen snarast möjligt då jag ska befinna mig hos syrran vid 10-snåret i morrn. Lyckosten drar till Thailand i 18 DAGAR på söndag, aaaaaaaaaaviiiiis!
(Y)

Inga kommentarer: