tisdag 10 mars 2009

Som en blixt från klar himmel

Vakna med ett ryck i morse då telefonen ringde redan vid 07.00!!! Det var snurriga mormor som trodde hela världen var uppe lika tidigt som henne. Jag & pappa studsa upp för att svara i telefon men jag föll tillbaka ner i sängen då jag möttes av väääärldens halsont. Pappa gick ner och fixa lite vatten till mig sen somna jag om och vakna till och från fram till klockan 12.30 då jag bestämde mig för att gå upp. Hela dagen har jag haft sjukt ont och framåt eftermiddagen kom huvudvärken och febern krypandes, USCH! Ögonen har hållit sig sådär härligt feber-glansiga hela dagen och dun tofflorna sitter kvar på fötterna sen i morse.
Blir en hyfsat tidig kväll och hoppas på att jag är piggare i morrn då det faktiskt väntar jobbintervju :)

Inga kommentarer: