måndag 9 mars 2009

Kick in the but

Jahapp, dom sista timmarna på gårdagen var deppiga och ångestfyllda. Idag sov jag länge, som vanligt, sen slog jag mig ner framför datorn och sökte 16 st timvikare jobb på olika privata förskolor, precis som chefen på "min" förskola tipsat om, så vi får se vad som händer. När jag var klar med det ringde ett bemanningsföretag om en sommartjänst som vårdare - intervju torsdag. Eftersom jag sökt maxi tidigare och hellre vill jobba där så slog jag Ulrika en pling direkt efter att jag lagt på. Och jajemän, intervju på onsdag där :) Tur jag ringde då dom inte börjat kolla inför sommarn än. Då hade jag fått vänta säkert 1 månad på svar. Så nu är det ladda ladda för Onsdag och hoppas på ett positivt svar inför sommaren :) I morrn ska jag förmodligen ner till AMS för lite coachning om hur jag gör på bästa sätt med att höra av mig till fritidsledarjobbet som har sista ansökning på Onsdag. Jag har en plan om att ringa dem på fredag, undrar om det är rätt?!
I kväll ska jag träffa Alex :) Det blev ingen träning idag då pappa har massa möten och grejer och hinner därför inte hem och hämta mig förän kl 18. Men jag har ju sökt jobb hela dagen och fått det gjort i allafall :)
Det kanske löser sig trots allt, ett sommarjobb verkar i allafall vara på gång :)

Inga kommentarer: