torsdag 5 mars 2009

bara en vanlig dag...

En lång sovmorgon och en värdelös rekryteringsmässa där jag sökte ett jobb som egentligen inte fanns men jag locka fram intresset hos en förskola om en vikare. Dom lät intresserade och skulle ringa vid behov, alltid nått :) Annars så har jag ju ett kiosk-jobb på gång men lever fortfarande i en dröm fram tills nästa fredag om en möjlig intervju till ett fritidsledarjobb för 13-15 åringar, ett VIK på 2 månader, det vore sååå perfekt! Efteråt bar det hem till Anna för lite skitsnack och en hemlagad lunch. Jag & jenny kika gamla videos från utklädnadsshowen medan Anna agera kock, hihi! Det var sjuukt kul att se hur vår show faktiskt var och drömma sig tillbaka till den tiden för en stund. I kväll firar 90-orna 100 dagars festen och jag önskar mer än allt att jag hade den roliga tiden framför mig, oj oj! Men jag har ändå gjort mitt. Efter det var det extra-möte med VSIF styrelsen inför årsmötet på Onsdag.
Nu är jag hos syrran på secret mission. Just nu är hon i duschen och Henke steker pannkakor :)
I morrn blir det träning typ 4 timmar så dåligt som jag tränat i veckan, fyyy!

Inga kommentarer: