måndag 19 november 2007

Avskaffa vintertiden

Klockan 16 går solen och lägger sig numera. Mer än 3/4 av Sveriges befolkning påverkas negativt av den mörka årstiden som nu är kommen. Varför ska vi då göra det värre för oss och göra Sverige mörkare 1 timme TIDIGARE. Helt galet om jag får säga det själv.
En seg måndagmorgon var det idag. Kanske den segaste på året. Nu är det två veckor kvar sen har vi iallafall det söta adventsfirandet, lucia, julklappsköp osv. att roa oss med. Tackar för att denna vecka endast har 4 skoldagar för på fredag bär det av till huvudstaden och SACO-mässan. Det är väl där jag ska hitta min framtidsplan är det tänkt. Jag undrar jag vilken stad, vilken utbildning, vilken lägenhet och vilken krets man hamnar i. Det är ett spännande år man har framför sig med många möjligheter. Och mina vänner, nu har vi bara 200 DAGAR KVAR! Det ska bli fartfyllt,grymt,läckert och lite till!
Sista novellen är skickad till KS, waaaaay too sent men på riktigt så fastna den i pappas omoderna bärbara eftersom den varken hade USB-uttag eller tillät vårt privata nätverk. What to do, what to say?
En sak är säker, jag har hängt färdigt här för idag iallafall. I kväll kl 22 kallar Micheal Scofield och hans heta polare på tv3. Ska nog va lite social med folk innan dess.
See you long suckers! :)

Inga kommentarer: