söndag 18 november 2007

Nutidens dagbok som utelämnas till alla

Återigen har man fallit för grupptrycket. Man ska bara ha och ha för att alla andra har. En blogg, en bilddagbok, en facebook användare osv. Jag vet egentligen inte varför i hela friden man ska ha alla dessa medlemskap men visst finns det nån slags lockelse. Är väl ingen stjärna direkt sådär på att blogga men mycket möjligt lär man sig med tiden. Jag får nog se mig omkring på den här sidan för att läsa och lära.
När det är såhär gråkallt som det är utanför fönstret just nu så sitter jag mer än gärna med full mysmundering framför datorn eller tvn all day long. Dock har man ju en del sånna där "måste-göra" saker som ligger och tynger så jag bör nog jobba undan en eller två tunga lass.
Det bästa och mysigaste är väl alla koppar thé eller kaffe man kan dricka på stans alla mysiga fik. Idag är det dags för en fika med syrran, man hinner ju numera inte ses i veckorna för att man har sysslor upp över öronen.
Framåt kvällskvisten blir det skräckfilm med järngänget från klassen. Blir filmen "det" och kanske någon mer. Och alla som känner mig så kommer jag avlida efter halva filmen. Ibland är det bara att bita ihop och låtsas vara cool, vad gör man inte lixom?!

Igår var det provning av balklänning också. Det ser ljust ut och nu är det inte ens månaden kvar tills det är dags att entra Västerås stadshotell.

Det var nog allt för nu iallafall

Inga kommentarer: