onsdag 28 november 2007

En balans mellan dröm och verklighet

Äntligen lite halv finito med mitt nationella anförande i morrn. Ska till skolan tidigt och skriva PMet på 300 för jag orkar verkligen inte det i kväll. En balans mellan dröm och verklighet handlar det iaf. Att man ska följa sina drömmar och göra dom till verklighet. Jag vet inte men hela uppgiften känns flummig så vi får väl se hur bra det kan bli liksom.
Galet, galet trött är jag iaf.
Kollat på Bonde söker fru i kväll. Riktig förnedringstv men ändå the entertainment of the week. Känner mig lite kluven i vad man ska tycka om tänka om det där programmet faktiskt. En sak är säker och det är att FREDRIK är piiiiiiinsam! Mamma och jag avlider typ framför tvn när han skämmer ut sig i tv. Lille ponken! :P
I morrn är det långdag i skolan, sen väntar spinningcykeln och efter det en riktig sistersister night. Ska bli supermysigt :)
Snart är det helg igen, sköööönt!

1 kommentar:

Emma Ru sa...

Hallå tjejen!

Så nu är du en bloggare, trevligt, trevligt! Lättare att följa med vad som händer då...

Hoppas verkligen att allt är fint med dig och de andra därhemma. Antar att det är adventspyssel för hela slanten helgen lång. Jag plockade fram min ljusstake och fem tomtar och ansåg mig därmed vara klar med julpysslet för iår.

Jag antar att saco-mässan väckte många tankar, det är bra! Överväg de mindre studieorterna, det är där som man har riktigt skoj. Jag rek. verkligen varmt Växjö om du vill flytta så långt (men det är bara 4 tim och kostar 95 :-). Kalmar, Norrköping (campus Norrköping), Örebro är andra ställen jag hört gott om. Jag jobbade själv på två saco-mässor (gbg och malmö) så jag är drillad i studieorter just nu :)

Ta hand om dig och de därhemma. Vi ses snart, anländer Västerås 12/12 och ska vara hemma tills i början av januari. Dock väntar en del plugg men lite mys med kär släkt skall jag hinna med!

Puss!