söndag 10 februari 2008

Another week has come and gone away

Då har vi än en gång kommit fram till ett veckoslut då en vecka vi ska lägga bakom oss. Tiden tickar neråt. Snart är det sportlov, påsklov... alla klämdagar och helt plötsligt är det "vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar-tider" Det känns sjukt. Det är verkligen vår tur nu.


ALLA är mer eller mindre sjuka. Det känns trist tycker jag. Har väl klarat mig hyffsat eftersom jag varken är frisk eller sjuk. Kruxet då är väl att det pågår under en längre period. Därmed har det varit en lugn helg med mycket mys med syskona och även en visitation hos småkussarna Ruth&Astrid. Dom är bara för söta och mysiga dom två.

Och så var det de där med den där j*dra Ipoden, eller om det är itunes som strular. Den har snott alldeles för många timmar av min dyrbara tid denna vecka (:P)...till ingen nytta. Men man får vara glad att man har snillen i släkten som kan sånt. Ja menar..själv har jag heltidstjänst på att bara hjälpa mamma&pappa med tekniska problem, hur ska jag då hinna med mina egna?

Jag tog mig i kragen och gick faktiskt och klippte mig i fredags, weeiii! Hon undra faktiskt va fan jag hade gjort med det, hehe! Men nu är allt slitet bortklippt och värmeskydd + sillidroppar inhandlande så jävlar va snygg jag ska bli,haha! Blir nog kanske en liten färgning framåt våren sen också :)
Jaaaha gott folk, våren närmar sig. Det gillar vi stroooooongt!

Inga kommentarer: