måndag 4 februari 2008

Noll energi

Det var nå helt otroligt vad kraftlös man kan känna sig.
Spinning tidigt i morse. Jag och 3 tappra själar till, varav en var ledaren, haha! Va väl pigg sisådär 2 timmar efter det sen börja man sacka ihop. Morsan ligger nerbäddad och jag vet att flera andra också gör det, samtidigt kan jag medge att jag heller inte är topp100 inte. SÄMST! Mami har iaf åkt på en riktig dänga med dåligt blodtryck-feber-hosta och vatten i lungorna :(
Jag ska nog krypa ner i min säng nu och hoppas på bättre tider.
Ge mig vååååååren nu med massa glada och lyckliga människor :)
Såg outsiders nu ikväll. Det finns nog ingen hejd på vad som visas på tv längre och vad man kan syssla med. Förra veckan ponyplay och nu - fittmålare! Vad hände med läkare-lärare-bilmekaniker-kassör lixom?! Vi är påväg nånstans dit ingen vet.
Apropå det närmar sig framtidsmötet. Man börjar bli lite nervös inför att verkligen få fram sina mål, ambitioner och önskemål. Det vore väl underbart att få fram dom men samtidigt skrämmande. Jag vet inte heller vart jag är påväg.
Och för er som undrar och jag skrämde upp (mest mig själv då)... he´s alive.

FARSAN PÅ YOUTUBE; http://uk.youtube.com/watch?v=uuyEiuhxKGM

Inga kommentarer: