söndag 3 februari 2008

Tillbaka till vardagen

Igår samlade familjen ihop sig efter allt födelsedagsfirande med kalas och fester. Vi beställde bord på den italienska restaurangen Limone, nya favoriten vill jag lova! God mat och trevligt sällskap :) Sen blev det efterrätt hemma hos Nathalie och Henrik som numera bor tillsammans. Fan storesyrran han kammat in ännu mer vuxenpoäng den rackarn. Tack för en super trevlig kväll la familia.
Vi har ju fått huuuur mycket snö som helst sen igår. Lätt över 2 dm. Så jag var ute och skotta lite och tog en promenad i den pulsande snön. Rätt mysigt om man har nordpols-jackan på sig. Sen blev det kurering med myskläder och VÄRLDENS tråkigaste historiabok,uscha! Men ett phonecall från en vän som jag inte sett på 2 månader lös upp min übertråkiga pluggdag eftersom vi skulle ses men UPP SOM EN SOL, NER SOM EN PANNKAKA blev det. Jag fattar fortfarande inte vad som hände. Hoppas inte tåget körde på honom iaf :/ En sak som är säker, det är att mobilbatteriet svek, OCH dog. (;))
I stället fick jag både historian och loggboken gjord så det va ju nyttigt och bra även om jag hellre tagit en mysig fika i snöfyllda Västerås. Men det kommer fler gånger, och tyvärr fler historia uppgifter.
Tillbaka till vardagen i morrn. Spinning 08.15 innan skolan,pjuh!

Inga kommentarer: