torsdag 20 augusti 2009

En fjäril har flyttat in

Magen jobbar på högvarv - hjärnan likaså. Massor att tänka på men äntligen en sak mindre. Det har löst sig med boende dom första nätterna då det är mycket fest och inget tåg hem till Hallsberg. Jag ska bo i Christians brors lägenhet när dom är på mallis, SJUUUUUUUUUKT snällt! Så nu sover jag nog lite bättre i natt då jag slipper sova under en gran.
Jag vakna upp med en enorm saknad idag. Jag mår verkligen inte bra av att vara ifrån Christian, men snart är det över. 4 nätter kvar :O Åker med flyttlass på måndag så får vi se hur det blir med bilen. Antingen måste jag hem eller så kommer papi med cykel på torsdag,hihi!
Funderar mer och mer över säng.. 120 cm kan bli trång med tiden. Men säng är dyyyyyyrt!
We´ll see!
Ska plocka lite på rummet och ringa min älskling som har huvudvärk.
Fick förresten hem 4 ittala skålar jag beställt till oss, snygga :)
I morrn blire fest fest fest med polarna, aaaaaas nice!

Inga kommentarer: