söndag 23 augusti 2009

God, please don´t leave me

Det är inte bara prat längre. Jag har rensat, plockat, vikt och ja... nu återstår bara att packa ihop allting. Drog ner kläderna från galgarna, vek ihop dom och ner i kartongen.. la galgarna över och fällde sen ihop lådan. Blev tomt i garderoben. Fråga mig själv vad jag egentligen syssla med. Ska jag verkligen FLYTTA? Det är ju en sjukt stor grej! Har ingen vidare lust att gå till jobbet i morrn. Vill bara umgås med familjen och krama sööönder dom. Det blir en kväll med syskonen - mat hos brorsan. Ska bli supermysigt men jag antar att vi skiljs i tårar. Känner hur tårarna pressar på inifrån bara jag skriver det här.
Men jag har förvarnat Christian om många tårar och ord som att "jag inte vill bo här" i början. Noll controoool, skulle kunna få för mig vad som helst. Men jag är bara nervös, osäker och en liten mammagris som ska flytta hemifrån. Men jag vet att det kommer bli bra. Och jag flyttar ihop med en som jag älskar mer än livet. Så vad kan gå fel?! Allt och ingenting. Det kommer bli bra, jag vet. Jag ska vara stark!

Inga kommentarer: