tisdag 18 augusti 2009

Utan trisslotter vore jag arbetslös

Det är helt sjukt vad det går trisslotter på en dag. man skrapar och skrapar dom här skrapa ej ruttorna. Utan dom hade man nog bara hälften så mycket jobb.
Och så var det den där kunden då.. som tyckte att det var det jäävligaste han någonsin hört och tyckte att jag skulle stoppa upp ansökan om självscanning någonstans. Jag vet inte hur många gånger jag fick räkna till 10 tyst för mig själv för att inte hoppa över disken och rent ut sagt klappa till mänskan, vilken JÄÄÄVLA idiot! I bland fattar jag fan inte hur folk är funtade!
Jag rensar och viker & viker kläder. Timme in och timme ut.. kommer nog inte närmare ett tomt rum så det blir bråttom dom sista dagarna. Men det blir bra gjort, när man gör saker pö om pö. Det bästa med att rensa & packa?! Att dom inte sagt ett ljud om att det är grejer och kläder i heeeeeela rummet. I like! Man kanske borde bo kvar ändå ;)
I morrn kommer äääntligen min älskling och kramas med mig och på fredag ska ligan fira KickI :D En sista superduper underbar kväll tillsammans med vännerna. Och kanske en sista utgång i hometown, haha! Blir säkert lika kul som alla gånger man var 18 på pluto?! En kväll med vännerna är oslagbar så det spelar ingen roll vart vi hamnar.
En vecka kvar hemma i mitt lilla fågelbo :O

Inga kommentarer: