söndag 20 september 2009

En helg fylld av kärlek

Haft en fantastisk helg hemma i Västerås och Gäddeholm såklart :)
Fredagen börja med att jag skulle möta upp syster på stan. Slutade med att vi satt på Harry´s med mami. Käkade god mat och tog oss en cider. Sen kom pappa förbi när det var kaffetajm sen skjutsade han hem oss. Väl hemma kom brorsan ut och vi satt i mitt supertomma rum och kikade på idol och snacka lite. I går jobbade jag, sen kom min älskling med tåget och vi åkte vidare till favoritkusinerna Ruth & Astrid. Busade runt, fikade, pratade en heldel och busa lite till. Resulterade i en suuuuuuperond mage. Oron växte enormt, nervositet. Åkte därifrån och tog en chansning att mat i stan skulle göra susen då vi ville gå på kulturnatta. Så vi käka så mysigt på gränden och det kändes rätt bra. Men när vi väl börja röra oss bland folk bland alla kulturella saker så blev det bara för mycket. Åkte hem, låg gråtandes i mammas och pappas säng men med mammas lugnande ord viskandes i mitt öra. Hon är magisk på nått sätt. Somnade gott bredvid henne tills pappa ville sova så då kröp jag in till Christian. Låg vaken en stund där men somnade tillslut :) Vakna upp lite omtumlad i morse och det är fortfarande inte helt bra men bättre! Idag åkte vi ner på stan för att fika med nathalie & Henke på Waynés och sen tog vi en sväng på stan innan vi hoppa på tåget hem. Nu har vi ätit köttfärssås & spagetti och kollat på Ensam mamma söker, precis som våran söndag brukar va :) Borde läsa mer mer mer i min bok innan jag belönas med några pussar innan läggdags. Jag skulle behöva sova nu egentligen om jag ska orka, men det har inte inte tid med, inte än!!
Vi hörs folk :)

Inga kommentarer: