onsdag 23 september 2009

Paper-skrivning sätter fart

Jaha.. återigen dags att krypa till kojs. I morrn är en schemafri dag men jag har lååångt ifrån en ledig dag. Anki kommer hit kl 9, då ska vi sätta fart med våran Paper-skrivning. Demokrati uppdraget i förskolan,, hm fast det var ju inte så vi mena! Seminarieledaren liksom formulerade om frågan och nu kom vi plötsligt in på någonting annat. Men vi formulerar nog om den på nå bra sätt. Spännande på ett sätt, såååååååå jävla tråkigt på ett annat :( Jag hoppas vi drar igång med en rivstart så att allt flyter på. Klia sig i huvudet i 2 timmar och inte komma nån vart känns sådär :( Risken finns...
Idag har Christian & Jag gymmat :) Gick jävla bra faktiskt!
Sen kom hans mamma hit på lite fika och sen åkte vi på mataffärsturné. (Hon bor i Laxå med en affär, hihi )
När vi kom hem var vi heeelt slut. Laga kycklingfilé, ris och currysås, efter det Johan Falks nya film!!
Till helgen vankas jobb och en helg fylld av umgänge med familjen och förhoppningsvis några vänner!

1 kommentar:

kicki sa...

jobbar öppning lördag & söndag, men då är jag ju ledig på kvällarna! :) jag och jossan kanske skulle ses något, men vi kanske kan slå ihop det till en träff allihop? :)

pussi! (L)