torsdag 6 december 2007

ELIT återträff

Hemma idag igen och kurera mig.
Dock vare återträff med ELIT så det var bara att spackla på sig för att se någorlunda frisk ut. Grymt kul var det iallafall att träffa alla igen. Käkade mumsig buffé och kikade filmen från lägret som man kunde skratta en hel del åt. Sen blev det givet med lite singstar och mingelsnack.
Känns som att febern börja krypa tillbaka nu när man gått på högvarv ettag. Bäst jag lägger mig och sover satt jag orkar upp till skolan i morrn. Muntligt nationellt engelska (som blir de sista nationella någonsin) och SISTA biologilabben ever, coolt!
Så var det den där Idol-finalen i morrn.. är den ens värd att kolla på?! Vart tog daniel&mattias vägen lixom?!
Sistersister saturday partyparty på lördag om jag fortfarande är någorlunda på fötterna :)
Ibland är allt inte alltid som man trott
:)

Inga kommentarer: