onsdag 5 december 2007

Sjukling

Klockan ringde 06.30 i morse. Kan inte påstå att jag mådde 10, om ens 3 så jag bestämde mig för att vara hemma. Och tacka fan för de... förstå om jag hade pallrat mig dit så va första och sista av dagens 3 lektioner inställda, huva! Var beredd på att gå upp där 06.30 men eftersom jag mådde så skit så sov jag 6 timmar till,efter det att klockan ringt, helt sjukt. Är man sjuk kan man ju sova hur mycket som helst. Se på mig nu, jag är redan trött.
Bonde söker fru förgyllde den här dagen. HAHA! Sry men det är väl förjävla roligt :)
Blir en hemmadag i morrn med för säkerthetsskull. Vill inte smitta ner vännerna i skolan även om alla helst av allt vill ligga hemma och kurera för att det är tråk i skolan.
I morrn kväll blir det ELIT återträff hur dåligt jag än mår. Vi ska käka lite mat tillsammans, se filmen från lägret, sjunga lite singstar och prata gamla minnen från lägret. Ska bli kul att träffa alla igen :)
Måste vända på det och se de på ett annat sätt.
Bacillkramar från sjuklingen

Inga kommentarer: