söndag 9 december 2007

syskonkärlek,oslagbar kärlek

Lördag och sistersister-night på schemat.
Det va mig på tiden så mycket annat hysch som kommit emellan.
Styling och lite förpartaj hos Nathalie med importerat och Babben c/0, det är grejer det. Vid 22.30 tiden smög vi oss vidare till Varda där det blev vitt vin och srawberry dequiere (med reservation för stavning). En helt otroligt mysig och oslagbar dag :)
Jag undrar om det finns nån bättre kärlek än syskonkärlek?! Den har alltid funnits där och kommer alltid att finnas. Sebastian-Nathalie-Beatrice, en oslagbar kombination som håller livet ut.
Vi prata mycket om framtiden eftersom det är de som ligger mest aktuellt i tiden nu. Grymt stressad är precis vad man är inför alla beslut, som vanligt alltså. Jag kan knappt tänka mig en vardag utan dom som jag har runtikring mig i skolan och syrran som finns inom räckhåll för en kaffe på Cornetto när de krisar. Hur ska man kunna stå på egna stadiga ben?! Det är väl just precis det man ska lära sig snart.
Västerås-sthlm-uppsala-linköping-malmö-lund-göteborg-umeå-falun-eskilstuna-jönköping, valmöjligheterna är way way to many!
Wait and see. Skulle vara bra spännande att se vad man gör om 10 år.
Klockan har gått över 2 och närmar sig 2.30... sova ligger på schemat.
Syskonkärlek, oslagbar kärlek <3

Inga kommentarer: