tisdag 4 december 2007

Finnas till hands 24/7

Sjukt stressmoment.
Vaknade idag av världens halsont och på dagen steg även febern. USCH!
Jag som trodde jag skulle slippa undan höstens sjukdomar men nu fick jag så jag teg. Nu nu nu har jag INTE tid att vara sjuk. Finns inte en sekund i världen över till det :/ Gick hem till syrran och sov en sväng. Eller gjorde iaf ett försök till det men de ringde i den där JÄVLA telefonen hela tiden. Jag vet man kan stänga av den men endå så njaaa... gör man inte de.
Satte mig framför brasan som pappa tänt när jag kom hem och bara fundera. Har så mycket tankar och funderingar som bara snurrar runt runt runt i huvudet så man blir inte klok på sig själv. Skulle göra vad som helst för att nån skulle stoppa tiden. Behöver en pause att hitta tillbaka till allt.
Nu ska jag ge mig in i tvns värld, orkar inte med det andra.
Ugly betty yeah!

Inga kommentarer: