onsdag 16 januari 2008

Stressar öronen av mig

Är så himla trött just nu. Dagarna känns fullsmockade och det finns ingen som helst tid över. Klockan närmar sig 23 och jag måste läsa igenom anteckningarna till provet i morrn än en gång.
Provade studentmössor i skolan idag. Känns helt sjukt och det bara suger i magen av tanken om att vi snart står där på flaket och öser musik. Jag längtar sååå men vill samtidigt ta vara på varje dag fram tills dess.
Träningen är på gång. Fastän jag är stört trött efter skolan lyckas jag ta mig till Nautan. Idag blev det 60EDN spinning. UPPFÖRSBACKE I 1 TIMME! behöver jag säga om det va jobbigt? Tänkte väl det. Snart är våren här och då ska läget vara på topp, det har jag lovat mig själv. Då finns ingen tid att böla och ödsla tid på problem som knappt existerar.
Men det är en bit dit och orden jag fick höra idag kom inte lägligt. Jag har grejer upp över öronen, vet fan inte hur jag ska komma ihåg och ha tid att göra allt.
En kväll med aktiekunskapsboken... inge vidare! Tur man har vänner som ringer och stör satt man slapp tänka på det där för en stund :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gullet! Snart är våren här med solsken och inte länge dröjer det tills vi står där på studentvagnen. "Det är över nuuuuu... Men jag kommer ihåg alla dagar med dig...." är allt jag hör när jag tänker på den dagen. Den dagen ska varken du eller jag hänga med våra huvuden, VI KOMMER VARA LYCKLIGARE ÄN NÅGONSIN! Och du, tänk om vi hamnar i samma studentstad? Glassigt! Vi ses imorgon, <3