tisdag 29 januari 2008

update


Dags att göra bloggen vuxenförbjuden efter en del erkännande på pappas 50 årsfest, HAHA!
Festen vart grymt lyckad i lördags och alla verkade ha skit kul. Syrrans och min sketch gjorde succé och all fick sig ett minst sagt gott skratt, speciellt pappa som tom. tjura av glädje, I hope! Fina presenter fick han också den jäkeln ;) En ny supercykel med matchande hjälm och cykelkläder från VCK. Så nu har jag mazdan för mig själv hela våren innan jag förmodligen pyser in i syrrans lägenhet där i juni.
Slaggar sisådär en sista gång i hennes lya nu i veckan innan den hyrs ut i andra hand.
Rätt skönt att hänga framför tvn och bara ha det skönt utan mammas tjat några dar :P
Ikväll blir det Spicy hot med ELIT ledarna, en liten Kick-In sådär ;)
Sista IF hugget nu innan det är årsmöte och min tid är över där :P
Nu bråkas det väldigt här i bakgrunden, bäst jag rycker in!
Ciao!

Inga kommentarer: